Mødelokaler

Har I brug for eksklusive mødelokaler i centrum af Odense?

Uanset om I er gæster på Hotel Odeon eller ej, tilbyder vi fire fuldt udstyrede mødelokaler et stenkast fra Odense Banegård Center og midtbyens mange charmerende gader, butikker og restauranter.

Max antal deltagere er naturligvis afstemt med de seneste corona-retningslinjer – du kan læse hvad vi i øvrigt gør for at sikre din tryghed ved at klikke her.

Klik her for at se et kort over alle mødelokaler, og brug topmenuen til at læse mere om hver enkelt lokale.

Du kan også klikke her for at se vores mødepakker.

Jeres mødeforplejning tilberedes i vores egen restaurant H.C. by Meyers, og er præcis lige så frisk, lækker og indbydende, som I kan forvente fra Meyers’ dygtige kokke.

Om mødelokalerne
På Hotel Odeon råder vi over:

  • 2 mødelokaler á 52m2 med plads op til 12 personer (med 1 meters afstand – normalt 22 personer)
  • 1 mødelokale á 40m2 med plads op til 8 personer (med 1 meters afstand – normalt 10 personer)
  • 1 mødelokale á 24m2 med plads op til 6 personer (med 1 meters afstand – normalt 8 personer)

AV-udstyr
Følgende AV-udstyr står til jeres rådighed:

  • I de to største mødelokaler er der installeret 75” Samsung skærme og JBL loftindbygningshøjttalere
  • I de to mindre mødelokaler er der installeret 65” Samsung skærme med soundbar
  • Alle fire lokaler har flipover og nemt og brugervenligt betjeningspanel
  • Barco Clickshare for trådløs deling, VGA, HDMI kabel samt Mac omformer

Parkering
Hotellet har egne p-pladser i p-kælder lige under hotellet.

  • Prisen er kr. 100,- per døgn
  • Se info om parkering her: https://hotelodeon.dk/vision/parkering

Husk også at restauranten er åbne for alle – vi byder dig velkommen til søndagsbrunch, frokost og aftensmad, uanset om du er gæst på Hotel Odeon eller ej.

Kontakt os på info@hotelodeon.dk for at høre mere om jeres muligheder for at mødes i hjertet af Odense.